W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

 Dostawa

   

 

Darmowa wysyłka

już od 399 zł !

(Poczta Polska) 

już od 1620 zł !

(Kurier DPD)

 

Wysyłka w ciągu 24 godzin

zamówienie za pobraniem


BESTSELLERY

RABAT


» Odbiór towaru
Odbiór towaru

 


 

W momencie odebrania przesyłki klient potwierdza jej dostarczenie i tym samym staje się właścicielem odebranego towaru.

Każdy klient ma prawo do kontroli przesyłki przy odbiorze na poczcie lub od kuriera.

Jeżeli klient zorientuje się, że przesyłka nosi widoczne ślady uszkodzenia powinien wypisać formularz reklamacji bądź na poczcie lub y pomocą kuriera, następnie nie przyjmować przesyłki i pozostawić ją na poczcie lub kurierowi. Wszelkie koszty związane z przesyłką ponosi nasza firma. W razie reklamacji związanej z uszkodzeniem przesyłki prosimy również o kontakt. Po dotarciu uszkodzonej przysłki z powrotem na skład, zobowiązujemy się do zapakowania i wysłania nowej przesyłki na nasz koszt.

W razie znalezienia jakichkolwiek uszkodzeń towaru już po jego odbiorze, klient ma prawo do złożenia klasycznej reklamacji.

YzJhZD