W celu ułatwienia użytkownikom korzystanie z naszego serwisu wykorzystujemy pliki cookies. Poprzez korzystanie z naszej witryny wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na twoim komputerze / urządzeniu. Możesz zmienić ustawienia plików cookies w opcjach swojej przeglądarki internetowej.

 Dostawa

   

 

Darmowa wysyłka

już od 399 zł !

(Poczta Polska) 

już od 1620 zł !

(Kurier DPD)

 

Wysyłka w ciągu 24 godzin

zamówienie za pobraniem



REKLAMACJE
Gwarancja i reklamacje


Odpowiedzialność za wady towaru i gwarancja

Kupujący powinien sprawdzić towar natychmiast po otrzymaniu. Jeśli okaże się, że opakowanie produktu jest mechanicznie uszkodzone, kupujący jest zobowiązany sprawdzić stan towaru i jeśli

okaże się on uszkodzony, jest powinien spisać protokół szkody w obecności przewoźnika. Odpowiedzialność za szkody podczas transportu ponosi przez przewoźnik, wszystkie towary są 
ubezpieczone. Na podstawie zapisu będzie klientovi po ukończeniu wydarzenia wypadkowego z przewoźnikiem zaoferowana odpowiednia zniżka lub nowy produkt. Podpisując listu przewozowego, 
kupujący zobowiązuje się do przejęcia towaru i zgadza się, że był on dostarczony niuszkodzony winą przewoźnika. Późniejsze reklamacje spowodowane winą przewozu nie mogą być brane pod uwagę i zostaną odrzucone. Okres gwarancji dla większości produktów jest określony prawem przez 24 miesięcy do wyjątków określonych w ustawie. Dla towarów używanych (używane, po przeglądzie) okres gwarancji ulega skróceniu do 12 miesięcy, jeżeli nie jest zaznaczono inaczej. Gwarancja nie obejmuje normalnego zużycia towaru (lub jego części) spowodowanego używaniem. Krótszą żywotność produktu zatem nie można rozważać jako wadę i nie jest możliwe ją reklamować. Okres gwarancji dla wszystkich osób wykorzystających produkty do celów działalności gospodarczej lub handlowania z nimi, nie ustala Kodeks cywilny i ustawia go konkretny importer towarów na terytorium kraju. Okres gwarancji podany na naszej stronie jest przeznaczony dla użytkowników końcowych, a nie do firmy (zakup na NIP). W przypadku, gdy towar po przejęciu kupującym nie jest zgodny z umową (np. konflikt z umową kupną), kupujący ma prawo na bezpłatne przez sprzedającego wprowadzenie towaru do odpowiedniego stanu według umowy kupnej bez zbędnej zwłoki i to według wymagania nabywcy lub wymianą albo naprawą towaru. Jeśli takie postępowanie nie jest możliwe, kupujący może żądać rozsądny rabat od ceny kupnej lub odstąpienia od umowy. Powyższe nie ma zastosowania w przypadku, gdy kupujący przed przejęciem towaru o konflikcie z umową kupną wiedział lub naruszenie umowy sam spowodował. Konflikt z umową, który pojawi się w ciągu sześciu miesięcy od daty przejęcia uznaje się za konflikt istniejący już przy przejęciu towaru, jeśli nie sprzeciwia się to naturze rzeczy lub nie wykaże się na odwrót.

W przypadku konfliktu towaru z umową ma kupujący prawo do umówienia naprawy a mianowicie:

  • bezpłatnym wprowadzeniem towarów konsumpcyjnych do stanu zgodności z umową kupną przez naprawe
  • odpowiednim obniżeniem ceny zakupu
  • zastępczą dostawą towaru
  • odstąpieniem od umowy kupna-sprzedaży

 

Sposób reklamacji

  • Wypełnij formularz, do formularza wypisz zwłaszcza rodzaj produktu, numer seryjny, numer dowodu sprzedaży i opis wady.
  • Paczki wysyłane przez kuriera DPD: !!! Towar wyślij przez Kuriera DPD na adres !!!: Vladimír Marciš, Dukelská 686, Třinec 73961, Republika Czeska
  • Paczki wysyłane przez pocztę polską: !!! Towar wyślij przez Poczta Polska na adres !!!: Vladimír Marciš, Poste resante, Rynek 13, 43-400 Cieszyn
  • Towar należy przesyłać wyłącznie w oryginalnym opakowaniu lub odpowiednim opakowaniu transportowym, w przeciwnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za uszkodzenia mechaniczne podczas transportu towarów do autoryzowanego serwisu naprawczego lub do siedziby naszej pracowni.

       

        ZTVjZTI5NG